Husvagnssemester.blogg.se

En blogg som handlar om våra semesterresor med husvagn i europa.

Lugn dag

Publicerad 2017-07-16 20:47:05 i Allmänt,

I går kväll gick jag och Jimmy till cavalino sport center och kollade in tennisplanerna. Det ligger mitt emot campingen och där kan man spela tennis, pingis, skjuta pilbåge, rida, spela fotboll m.m. 

Jimmy frågade om det fanns nån han kunde möta och fick en partner som hette Sergio och kom från Verona. 
Dom möttes imorse, spelade 2 timmar i värmen. Det gick väldigt bra för Jimmy, men värmen bidrog till en förlust 😂🎾 Han är inte så van att spela i det här klimatet, men Sergio tyckte det var kallt och blåsigt 😂

Medans Jimmy spelade tennis städade jag husvagn och tält vilket va välbehövligt. Tvätta skulle vi även behöva göra snart och tur nog bor vi väldigt nära tvättmaskinerna 😊

Resten av dagen tillbringades på stranden och middan fick bli på en strandrestaurang.

Min vy från under parasollet på stranden 🏝


Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2017-07-17 09:33:30

Ni har det verkligen mysigt.😍 Själv började jag jobba idag. Fortsätt och nys och må gott❤❤

Postat av: Therese

Publicerad 2017-07-17 17:26:15

Så härligt 👌🏼Vi har kollat på husvagn idag 😃👍🏻

Svar: Åh va kul, hittade ni nåt?
husvagnssemester.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela