Husvagnssemester.blogg.se

En blogg som handlar om våra semesterresor med husvagn i europa.

Solar och badar

Publicerad 2017-07-20 15:11:30 i Allmänt,

Igår va vi mest bara på stranden, iallafall jag och Jimmy. Barnen springer fram och tillbaka som dom vill och orkar oftast inte va på stranden så länge.

Vi åt lunch på en strandbar som var grymt dålig, först vänta på maten i ca en timme och jag och Milo fick våran mat efter dom andra ätit upp, lasagne som dessutom va kall. Dyrt va de också! 
Vi klagade och fick några shots, men de blir aldrig mer det stället👎🏻

Igår kväll va det Olympiska vattenspel här på ena poolområdet. Det va folk från campingen som fick anmäla sig och köra olika roliga grenar 😃
Jag, Jimmy och Melvin va där och kollade hela kvällen, jätte kul!

Nu ska jag, Jimmy och Milo åka in till Jesolo och se om vi hittar nåt tv-spel som Milo ska köpa för sin månadspeng.

Ikväll ska barnen få köpa pizza och spela tickets medan vi ska få äta själva och gå på kvälls spa 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela